Vinorico.nl - Spaanse wijnen & Olijfolie

Prijzen
 

Zijn de genoemde prijzen inclusief B.T.W. ?
 Ja, alle in onze webwinkel genoemde prijzen zijn inclusief 21% B.T.W. tenzij uitdrukkelijk anders vermeld.

Betaling

Hoe kan ik betalen ?
U kunt betalen via iDeal, betaling per bank voor levering of betaling onder rembours (contant) bij aflevering. Voor betaling onder rembours brengen wij u € 29,- rembourskosten
in rekening in verband met de extra administratieve handelingen.

Levering/afhalen

Wat is de levertijd van een bepaald product ?
De standaard artikelen proberen zij zo veel mogelijk uit voorraad te leveren. Gezien het uitgebreide programma, de diversiteit aan toeleveranciers en de vele mogelijkheden voor producten is het niet mogelijk alle levertijden bij de betreffende artikelen te vermelden. U kunt de levertijd per e-mail aanvragen, wij geven u binnen 24 uur een reactie.

Worden mijn bestellingen kosteloos aan huis bezorgd ?
Uw bestellingen boven €  250,- worden gratis bij u thuisbezorgd, hieronder brengen wij u de verzendkosten van € 8,- in rekening.

Hoe weet ik wanneer de bestelde materialen geleverd zullen worden?
U krijgt van ons een e-mail met een orderbevestiging van uw bestelling. U kunt zelf ook altijd informeren naar de status van uw bestelling door ons een e-mail te sturen. Het kan zijn dat
een order nog niet geheel compleet is. In dat geval zal de afdeling verkoop u daarvan op de hoogte stellen. Vaak is het, indien gewenst,   wel mogelijk om een deellevering te organiseren.

Ik wil bij aflevering direct aan de chauffeur contant betalen. Hoe hoog zijn in dat geval de eventuele rembourskosten ?
Vinorico brengt u  € 29,- in rekening voor betaling onder rembours.

Zijn leveringen in België en Duitsland ook mogelijk ?
In overleg kunnen wij leveringen over de grens ook verzorgen, de eventuele extra kosten zullen wij vooraf opgeven en bij u in rekening brengen.

Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen ?
Ja, afhalen is mogelijk. Neem contact op met onze afdeling verkoop om datum en tijd af te spreken waarop u de spullen kunt afhalen.

Kan ik nu producten bestellen en deze pas na bijvoorbeeld een half jaar laten leveren ?

Ja, dat is in principe mogelijk. U kunt bijvoorbeeld nu profiteren van een speciale actie of aanbieding en de order pas op een later tijdstip laten leveren.

Garantie

Hoe zit het met garantie op de getoonde producten ?
Op alle door Vinorico geleverde producten wordt in principe een garantie gegeven van 1 jaar. Indien onze leverancier c.q. fabrikant een kortere garantietermijn hanteert voor het specifiek
door u bestelde artikel dan geldt die kortere garantietermijn. Meer hierover kunt u terugvinden in onze Algemene Voorwaarden.

Hoe kan ik aanspraak maken op garantie voor de door mij aangekochte producten ?
U kunt hiervoor een e-mail sturen naar onze service-afdeling. Wij zullen dan zo binnen 24 uur contact met u opnemen.

Wijzigen bestelling

Ik wil een lopende bestelling wijzigen. Is dit mogelijk ?
In veel gevallen kan een lopende bestelling gewijzigd worden. U kunt ons berichten welke wijzigingen u graag zou willen doorvoeren. Indien er artikelen door u zijn besteld die niet
gewijzigd kunnen worden zult u deze af moeten nemen.

Over Vinorico.nl

Wat is Vinorico.nl ?
Vinorico.nl is de webshop voor een compleet programma wijnen, olijfolie en gourmet producten. Alle artikelen worden exclusief voor Nederland door Vinorico geïmporteerd.

Kan ik de producten ergens bezichtigen ?
Vinorico.nl is een online webshop en beschikt over een showroom. Een aantal producten kunt u op afspraak bezichtigen in onze showroom in Alphen aan den Rijn.
 
Is er op het vestigingsadres een showroom of afhaalmagazijn ?
Vinorico beschikt over een showroom en magazijn. Afhalen is mogelijk op dit adres.
 
Voor meer informatie kunt u ons uiteraard altijd een e-mail sturen, telefonisch benaderen of onze Algemene Voorwaarden downloaden.